Sunday 17 April 2016

DEDIKASI & PENGHARGAAN

DEDIKASI


            Selamat Sejahtera. Dedikasi ini khas buat ibu dan bapa saya serta ahli keluarga yang banyak membantu saya di dalam penghasilan Buku Laporan Latihan Industri ini serta rakan-rakan seperjuangan lain yang turut bersama-sama membantu saya.  Selain itu, tidak lupa juga kepada pihak Politeknik Balik Pulau serta seluruh kakitangan Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) yang banyak membantu saya dengan memberi bimbingan panduan serta tunjuk ajar sewaktu menjalani Latihan Industri dan sehingga terhasilnya Terbitan Laporan ini. Sekian, Terima Kasih.


PENGHARGAAN

 Setinggi-tinggi penghargaan dan ucapan terima kasih ditujukan kepada Puan Melati binti Mohamed selaku Ketua Negeri Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) Cawangan Seremban  kerana telah memberikan peluang kepada saya untuk menjalani Latihan Industri selama  5 bulan yang bermula pada 30 November 2015 hingga 15 April 2016.

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua penyelia industri saya iaitu Puan Norhayati Binti Hashim, Ketua Seksyen Khidmat Pelanggan, Puan Rosidah Binti Ngah, Pengurus Seksyen Khidmat Pelanggan, Encik Abdul Wahid Bin Idris, Ketua Penguatkuasaan dan Encik Jayakumar A/L Vasudevan, Penolong Ketua Penguatkuasaan yang telah memberi peluang kepada saya untuk menjalani latihan praktikal diunit jagaan beliau semua. Selain itu, jutaan terima kasih juga diucapkan kepada semua kakitangan dan staff sokongan KWSP yang turut memberikan tunjuk ajar, kerjasama dan teguran sepanjang saya berkhidmat di seksyen jagaan masing-masing.

Saya juga ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada pensyarah-pensyarah Politeknik Balik Pulau yang telah banyak membantu saya secara langsung mahupun tidak langsung sepanjang Latihan Industri ini berjalan. Sekalung penghargaan diucapkan kedua-dua ibu bapa saya dan teman-teman serta sahabat handal yang telah banyak membantu dan memberi sokongan pada saya untuk menjayakan Latihan Industri saya ini.

Akhir kata, saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada sesiapa juga yang terlibat samada secara langsung atau tidak langsung dalam membantu saya menjalani sesi Latihan Industri ini dengan berjaya.

No comments:

Post a Comment